02 November 2009

Demam Nur Kasih

NUR KASIH dah jadi satu fenomena. Tiap hari jumaat, 9 mlm... mesti ramai yg tercongok dpn tv sebab nak tahu kesudahan citenya. Credit; jln cite yg cukup baik n lbh menjurus ke arah islamik dlm sesebuah perhubungan.


Sesiapa pun pasti akan tertarik dgn Nur Amina yg cukup lemah lembut dan menepati ciri2 seorg isteri mithali. Dan pasti ramai juga gadis2 d luar sana yg jatuh hati dgn watak Adam; lengkap sume sifat lelaki idaman walaupun pd mulanya dia mmg trouble maker.

Tak kurang jugak yg tergila dgn watak Aidil. Dlm zaman skarang ada lagi ke lelaki sesempurna Aidil. Rasanya payah nak cari! Dlm nvl ada kot!

Sama-samalah kita tunggu ending cite ni...

8 comments:

Naddie Anuar said...

Kak Ayu,
saya tak ske citer nie at all. Tak tau la apsal. Tp faiz ske sgt2 :)

kn said...

owh..I sudah baca semua sinopsis..tp tiap2 minggu tgk jugak sebab bosan takde ape nak buat. :D

ayuemelda said...

x romatik la anne ni... NK pun tak suka... tapi x pe. janji minat KD...

ayuemelda said...
This comment has been removed by the author.
ayuemelda said...

kn... tah2 siap letak kotak tisu kat depan...:P

faqiey said...

saya suke giler ngan citer ni...xpernah miss..dpt kutip byk pengajaran....n jdkan pedoman idup....

faqiey said...

saya suke giler ngan citer ni...xpernah miss..dpt kutip byk pengajaran....n jdkan pedoman idup....

nuriha_87 said...

cter ni mmg best....
klu wujud secara nyata kisah yang dipaparkan dlm drama nie....urm...