29 March 2012

Harap Sudi Menunggu...

Manuskrip 3 X BENCI sedang diproses oleh pihak penerbit. 
Ada atau tak di pesta buku? 
Tak berani berjanji dgn para pembaca. Apapun, terima kasih byk2 krn terus setia menunggu.
Hanya DIA yg lebih tahu... kalau ada rezeki insyaALLAH. Cuma mampu mengharapkan yg terbaik...


Benci! Benci! Benci!
Tetapi lelaki itu a.k.a Zarif Arfan juga yang jadi suami.
Bukan kerana dipaksa, bukan disuruh dan bukan juga desakan sesiapa.
Qisya Ammara sendiri yang rela.

Menyesal!
Tapi sayang, segalanya sudah terlambat.
Kota New York jadi saksi...
cinta yang cuma suam-suam kuku semakin haru-biru...

8 comments:

fnaMaya said...

harap2 ada kak kat pesta buku nanti ! :)
All the best ...

lara said...

nak order dari ayu boleh tak ?

suriyani said...

x sabar nk tggu..nk oder kalo dh kuar...baca sipnosis dah macam best sgt....

suriyani said...

x sabar nk tggu..nk oder kalo dh kuar...baca sipnosis dah macam best sgt....

Srikandi Utara said...

xsabar nak ke pesta buku.. baca penulis yg lahirkan novel bru nanti.. haruslah dptkan novel akak, plg saya nantikan:)

FEDO said...

Usaha tangga kejayaan. Ok bah.He2

Srikandi Utara said...

saya tercari2 gak 3x benci kat pesta buku hari tu.. tpi x ada pon..
moga kak ayu sukses dlm bidang penulisan ni... saya mmg suka penulisan kak ayu... best sngt=)

AEmelda said...

Salam, Alhamdulillah, Benci! Benci! Benci! sdh diterbitkan :). kalau brmnt nak dptkan drpd AE, blh rujuk ke laman http://ayuemelda.blogspot.com/p/beli-online.html